Wednesday, June 13, 2007

promo 123.. yehaa.. tiada sawang...!

yehaaa.. semekom.. sori la lama tak update.. sibuk bebenor sekarang nih weh...
wokeh..!!! promo 123.. dah ada yang beli kot.. dalam isue nih , hattori high, sambungan mizu lawan mizu ke-2.. b.o.b. pasal marketing exec kitorang.. x-gen plak, leh kata siri yg terakhir... nak kata abih terus tak la kot, tapi insyaallah akan disambung balik sebab keadaan kerja yang semakin menimbun sekarang... biaser la.. naik pangkat, keje pun banyak gak.. hu.hu.. abang zairi lagi teruk.. lagi banyak keje... sebab tu kot dia masih lagi menjadi idola ramai.. AFUNDI ABG ZAIRI...! buat peminat x-gen, aku mohon maaf, aku janji sambung balik...!!! itu janji..!! aribba..!!!

antara 1 daripada 4 projek yang aku kena buat ialah.. jeng..jeng..jeng... 'hattori high -the game book' (nama tak kompen lagi cuma dalam proposal, nih la nama yg kitorang sempat pikir)... korang leh menjelajah ke dalam cerita dan dunia 'hattori high' sebagai salah seorang karektor dalam cerita nih... dan leh tentukan jalan cerita berbeza mengikut 'pilihan' korang! yeah! dengan menggunakan platform terkini (widget), tunggu saja kemunculannya... ! cerita banyak pun tak guna..!!! tunggu jer..!! hanya di hattori high...!!!

(kadang kala, sebagai kartunis, aku hanya mahu melukis saja untuk korang... tak mo buat keje lain.. lukih..! dan lukih lagi..!! sebab aku sangat seronok melukis untuk korang..!!! yehaaa..!!! tapi sebagai manusia mak aku cakap kita kena sentiasa tingkatkan diri... hmm... takpe la kot.. kartunis baru cam pac, bop, blur dan suraya ada untuk korang... pac terutamanya sangat bagus pada aku... mungkin sampai masanya aku 'cuci tangan'... hu..hu.. pada semua yg menyokong aku selama nih, terima kasih banyak... tuhan saja la yang mampu balas budi baik korang.. aminn..)

weii.. satu lagi kalo korang ada komen ke haper ke, nak bagi cadangan ke, nak ajak kenduri ke.. email aku kat jakalll_xgen@yahoo.com. wokeh.. chow..adioss..!!! amigos.. aku berambos..!!! yiipaa..!!! paddayappa..!!

No comments: