Tuesday, February 19, 2008

Sekali Berhijrah la pulak beb...

Alop.. hehheh.. lama tak update.. giler bersawang.. pada yg belum tau, sejak awal dis 07, aku dah dibeli dan di import masuk ujang.. kira sekarang kat majalah Ujang la tempat aku berkarya... nih antara karya terbaru aku.. mungkin keluar dalam isue 15 jun 08... Pada peminat x-gen, aku masih kekalkan Chips' dlm citer baru nih...
Dan pada peminat 'Hattori high'... korang mungkin tak dapat tgk citer tu dalam majalah lagi... tapi mungkin korang akan dpt tgk citer tu dalam 'bentuk' yg lain.. heheheh.. (awal sgt nak citer pun.. nanti2 la ek..)

Akhir kata, terima kasih berbilion lemon atas sokongan korang selama nih... Moga Tuhan sentiasa kurniakan aku kekuatan untuk terus berkarya... untuk kepuasan korang.. Aminn..(...sesungguhnya tiada sebarang kekuatan dariku melainkan dengan keizinannya...)

13 comments:

Unknown said...

ko lukis ke?

Pesquisar said...

bang,abg tggal kat kota kemuning ke? cam slalu je abg tulis psl kk kat blues.. abg duk anggerik mne eh??

Unknown said...

aku cukup suka gan ur kartun... aku sedih tahap2 dewa bila x dpt baca x-gen n HH.... aku beli blues dulu pasal kartun ko... i love ur cartoon...

Ixorariana said...

adeh,kejamnya.. takbleh sign in as other users! sob..sob.. T_T

p/s - enche jakall.. kan best kalau anda enables kan komen.. at least utk registered user like me.. (i'm a wordpress user)

hehehheehe

"..HoNeY_B.." said...

asslamualaikum....yooo abg jakalll abg nih combong ke hape ea sbb menurut my sis time abg jakall p kat upsi dorang nk amek pic abg jakall pon ssh..huhuuuu tp myb abg jakall bz sgt melukis kt bebudak upsi kottttt...2 pasal nk tgk muke pon payah....sbb asyik lukis smp xangkat abg jakall nyer muke....
pe pon...bile lg team ujang n abg jakall nk datang u kiteorng...so kalo ade mse mai la ramai2 kat usm penang lak...xkan upsi jer kott....ok daaaa

afaniL said...

sudah bangkit dari pertapaan.. pasti hebat abg jakalll sekarang

Ki To said...
This comment has been removed by the author.
Ki To said...
This comment has been removed by the author.
oRen said...

aku rase dah sampai mase utk ko update blog ni.. bangunlah dari tidur wahai sahabat.. skarang dah masuk bulan ke-3 tahun 2009..

Azi$M@t_BaDU+ said...

Bro Jackall....
saya nk buka satu blog baru...
just utk hasil keje seni sy je....
untuk permulaan nie sy nk buat crossover utuk semua watak2 ciptaan para kartunis tempatan....
bleh x sy ambik salah satu watak ciptaan Bro Petai?...
xpn Bro buat satu watak baru....pastu sy buat crossover....
ok?....
sy harap bro dpt terima idea sy nie...
pape pn....
jom layan komik tribute sy kt blog sy....
SALAM KEAMANAN BUAT BRO JACKALL

Sukatikaulah said...
This comment has been removed by the author.
blackFoxz said...

Erm.+.

Unknown said...

hye jakall..sy dh lme minat awk..eh..lukisan awk..xde nk muncul ke..