Monday, May 31, 2010

Dah keluar dah EP n' Demo Band Aku.. huhu..

Hahaha.. Serentak dengan berjaya masuk final music showdown tajaan Hotsound studio, EP Bliz pun keluar sekali... ampun maaf sebab lambat keluar EP... ada masalah mixing tapi kami cuba kasi kualiti yg terbaik mungkin.( err.. mana2 yg mampu la ekk..) Ada penambahan lagu baru tapi korang mesti dah dengar sebab ade memember hampagas yg rajin curik lagu kitorang dan upload kat youtube.. hahaha.. hampas ko sapikk...
Dan pada korang yang tak penah dengo lagu aku, leh la layari www.facebook.com/blizmuzik ada lagu kitorang kat situ, tapi nak kualiti terbaik, beli aa cd.. ekekkeke.. rm 10 je.. tapi sori bebudak perak, penang, kedah, perlis,kelantan, terengganu yg banyak sokong kitorang selama ni sebab mungkin harga CD kat sana rm 12.. sebab kos penghantaran ke sana.. tapi tak kompom lagi, mungkin leh diusahakan jadi rm 10... akan diberitahu kelak.. okess.. adioss.ss...

4 comments:

Mia said...

kat pahang 10 hengget yek...

jakalll said...

ha'ah.. hehhe.. rasenye semua seploh.. dapat duit show lebih ari tu leh la tampung kos penghantaran supaya semua negeri dapat seploh hengget.. tapi sabah serawak tak tau aa berape..

azeul said...

apa macam mau oder?

mrs. hyde said...

mana nak beli?