Wednesday, July 26, 2006

jumpa kat PKNS


muahahaha... alop.. semekom.. salam sejahtera.. pada korang yg dekat dan ringan kaki, jemput la datang kat pkns hari khamis ni ngan hari sabtu.. aku ada.. pac ada... beli koleksi sekali... nanti habis, susah plak.. dah la limited edition.....

pada Kael: aku pun tak pasti la camner nak adjust cbox pegi belah kiri, abang rodin yg buatkan blog nih untuk aku dan jgn la kecik hati ngan pezul.. cakap bahasa inggeris pun takpe... tadahal.. kita orang kat sini semua orang putih.. muahahhaa... famia jer yg negro..

pada Faiz: weii... sejak bila plak nama aku jalal nih? nama aku sebenarnyer ialah.. hmm.. hah! Rosyam Noor... yehaaa....

pada Korang yang rajin menjawab bagi pihak aku: best la korang....!!!!!!! aku sayang korang semuer.. !!!!!!! rasa macam nak suruh korang belanja spagetti jer...

1 comment:

Krusnik 14 said...

Assalmualaikum abg jakalll...

Saya ni peminat setia abg Jakalll. Saya baca suma komik yg abg buat. Mmg best tahap dewa!!

Saya dah beli koleksi X-Gen. Mmg best! Saya minat citer tu. Satu lagi Hattori High School. Cikgu Orlando Bloom tu perangai dia mcm Kakashi la... Abg minat naruto ek? Saya pun minat gak...

Kalo ada masa lawatlah blogspot saya yg x seberapa best mcm abg punya.
Jaane....