Sunday, August 27, 2006

mari membersih sawang! promo 105 canteek!


nih promo 105... BOB macam biaser la, kena beli dulu baru tau... dan x-gen, aku tgh try cipta teknik baru, upgrade dari teknik dulu, cuma apa yg aku takut, printing nanti kaler lari... harap2 ok la... wokeh... keje banyak giler... harap korang enjoy isue 105 nih..

err.. ada org tanyer camner aku memula melukis/ cari idea... hmm.. memula aku conteng2 je kertas, dengo lagu.. buat bising sampai pac ngan abg zairi tensen,lepas tu bila diorang dah cukup tensen, diorang akan join aku jadi penyanyi latar... pastu aku tetiba dapat idea! terus aku tinggalkan diorang dua menyanyi macam beruk.... tau- tau dah siap.... dan satu lagi cara aku bekerja, jgn ego terima teguran walaupun teguran tu dtg dari org yg lagi baru... sbb manusia nih bukannyer tak tau tapi kekadang lupa... kena ada org ingatkan. dlm islam pun suruh kita berpesan sesamer sendiri... aku baru tersedar satu benda dari kartunis baru tapi ikhlas mcm pac... dan aku harap berlakunya satu letupan' walaupun mungkin di dunia lain.. amiiin...

1 comment:

stone said...

stroke ko ni mmg boleh pegi jauh
kalau ada projek besar nanti aku ajak ko

aku ada cita2 gak nak bikin majalah komik sendiri tapo modal tak dak

insyaAllah ada modal aku ajak ko

Selamat Berpuasa dan Selamat Hari Raya